czwartek, 8 marca 2018

CO U WERONIKI? :)

Hejka! ♥

Co tam u Was ciekawego słychać? U mnie wszystko w porządku. Strasznie szybko mija mi czas. W szkole jak to w szkole.


Do wakacji zostało mi 54 dni!! Ten rok kończę szybko, bo jestem w klasie maturalnej...

 

Moje oceny mnie zadowalają.. Oj tam, nie ma się co też tym mego przejmować. Oceny nie są najważniejsze... Najważniejsze jest to co mamy w głowie! Tę wszystkie powtórki przed egzaminem maturalnym zaczynają mnie "dobijać".

 

 Do następnego! ♥
Weronka ♥

11 komentarzy:

  1. Ojej nie sądziłam że powstają jeszcze blogi-pamiętniki :) Miła odmiana.

    Powodzenia na maturze! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pisałam maturę w ubiegłym roku.. jak ten czas leci! Powodzenia :*
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis, ja jeszcze nie jestem w klasie maturalnej, bo chodzę do technikum , a ono jest 4 letnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia na maturze <3 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia na maturze , na pewno dasz radę! :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na maturze :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko strach ma wielkie oczy;). Matura jest do przeżycia i nie ma co się stresować. Nawet człowiek nie wie ile wie...wszystko wychodzi w trakcie i okazuje się że to tzw."mały Pikuś". Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na maturach :) Jest do przeżycia, nie potrzebnie się stresować, bo na miejscu okazuje się że to banał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze zdanej matury - tylko się nie stresuj i myśl o czymś przyjemnym ;)

    OdpowiedzUsuń