niedziela, 4 lutego 2018

MOJA STUDNIÓWKA...

Hejka ! :*

Witam Was bardzo serdecznie w nowym pościku na moim blogu. Jak widzieliście po samym tytule. 13 stycznia 2018 - dzień mojej upragnionej studniówki.
Ten dzień był dla mnie niezapomniany! To był jeden z najważniejszych dni w moim życiu! Kilka tygodni przygotowań, lekki stres. W piątek (12 stycznia) paznokcie, a gdy w końcu nadszedł ten dzień (13 stycznia): rano fryzjer, później makijaż i oczekiwania do wieczora. Ten szczególny dzień, pozostanie na długo w mojej pamięci.
Paznokcie studniówkowe :)

Makijaż studniówkowy wykonany przez Gabinet Kosmetyczny Alexandra w Rypinie :)


Fryzura studniówkowa wykonana przez Salon Fryzjerski Kamila w Rypinie :)


Parę zdjęć ze studniówki :)



Komentujcie i obserwujcie bloga ! ♥

26 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądałaś! Ja swoją studniówke miałam rok temu ale w tym roku udało mi się załapać na kolejną haha
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś zjawisko. Ja na swoją to jeszcze muszę poczekać dobry czas. Bardzo podoba się twoja sukienka. Dobry kolor. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś! Ta sukienka jest cudowna, a paznokcie i fryzura to idealne dopełnienie całego stroju :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny manicure :D Mam nadzieję, że studniówkowa impreza była przednia :D
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam długie suknie :D można poczuć się jak księzniczka ^^ ciekawy blog ;3 obserwuje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądałaś i miałaś przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądałaś :)
    studniówka to szczególny bal kiedy każda dziewczyna przez jedną noc może poczuć się jak prawdziwa księżniczka :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świętnie wszystko wyszło, udana widzę studniówka była. Taki kopciuszek trochę.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nie jestem przekonany do studniówek. Mam za rok, ale nie jestem pewien czy chce uczestniczyć.
    Wyglądałaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie róż jest przepiękne ! Bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne paznokcie :) bardzo ładnie wyglądałaś :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądałaś i zapewne równie dobrze się bawiłaś :) szkoda, ze nie napisałaś skąd jest ta czerwona sukienka :)
    Zapraszam do siebie:
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją stacjonarnie w Rypinie sklep Marcela :)

      Usuń
  13. Piękne paznokcie ;) Bardzo ładnie wyglądałaś ;) Ach, studniówka, aj, kiedy to było ;) Chciałoby się wrócić do tych czasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No no kochana, perfekcyjnie wyglądałaś! <3
    Ja studniówkę mam za rok, ahhh już widzę te przygotowania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paznokcie, a sukienka wspaniala! Mam nadzieje,ze sie dobrze bawilas. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądałaś :)


    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały dzień, wspaniała zabawa. Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie wyglądałaś :) Paznokcie cudne
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie przepiękne uczesanie :) Super wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka piękna, zazdroszczę!

    Zapraszam do mnie :)
    https://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, wyglądałaś pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Również w tym roku miałam swoją wymarzoną studniówkę i był to najwspanialszy bal w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń