środa, 14 lutego 2018

TEST Z LIVE PASTEL SPRAY OD SCHWARZKOPF

Hej ! :*
Nigdy w życiu nie farbowałam włosów. Można mieć na włosach szalony kolor, który zmyje się po użyciu szamponu. Wczoraj trafiłam do Rossmanna, w którym znalazłam propozycję do krótkotrwałej koloryzacji włosów.
Ja do farbowania włosów wybrałam Baby Blue, czyli coś pomiędzy szarym a niebieskim - użyłam Live Pastel Spray z Schwarzkopf. W tej chwili możecie kupić ten spray w Rossmannie - w cenie promocyjnej 14,99. Producent deklaruje, że spray jest bezpieczny dla włosów i zmywalny. Okazuje się, że farbowanie włosów na szaro jest banalne. Myjemy włosy jak zawsze, gdy włosy mamy już umyte i wilgotne psikamy je sprayem i przeczesujemy grzebieniem. Trzeba je przeczesać po to by wyrównać kolor i aby nie było plam.
SCHWARZKOPF LIVE PASTEL SPRAY - EFEKTY

Jak widzicie szary spray Schwarzkopf, Live, spray do włosów, pastelowe tony, Baby Blue wcale nie daje efektu mega rażących włosów. Jak to mówi producent są to pastelowe odcienie. Na moich włosach wersja szara wyszła finalnie, końcówki miałam rozjaśniane najlepiej wzięło, a góra trochę słabiej wzięło. Szaleństwo jednej nocy. Ta farba to idealna opcja, aby dodać trochę koloru na imprezę. Jak widzicie efekt nie jest identyczny jak u modelki na etykiecie na opakowaniu, na brązowych włosach nie dają takiego efektu. Z ciekawości sprawdzę jeszcze inne kolorki.


Dajcie znać czy efekt się Wam również podoba? Korzystacie z takich wynalazków?

Buziaki, Wasza Weronka ♥

13 komentarzy:

  1. Wygląda trochę jak włosy zamoczone w farbie :/ Moim zdaniem patent ok, ale jak mówisz, na jedną imprezę albo bal karnawałowy. Na co dzień ? Lepiej oddać się w ręce zaufanego fryzjera :D
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ze zmyciem tego z włosów ? Nie robią się później matowe i zniszczone ? Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dosyć sporo zwariowanych kolorów, ale używam do tego pianek venity. Sprawdziłam je już kilka lat temu, kiedy na naszym rynku było ciężko o inne kolorowe kosmetyki do włosów, trzymają się lepiej niż farba z kolorowa farba z welli, i ładnie kryją więc dla mnie są mega. Łapią nawet na ciemny blond, chociaż kolory nie są aż tak intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  4. marzą mi się takie szare włosy, ale nie miałabym chyba odwagi sobie takich zrobić, więc jeśli chodzi o spraye koloryzujące to fajna opcja, żeby się przekonać czy faktycznie chce się takiej zmiany :) pare lat temu spodobały mi się niebieskie końcówki i zamówiłam sobie spray na allegro i o ile na moich ciemnych włosach było widać niebieski kolor, to niestety efekt był bardzo sztuczny, a włosy posklejane :< czy Ty kochana masz całe włosy popsikane tym sprayem? bo końcówki wyszły super, ale tam gdzie piszesz, że góra słabiej to chodzi o resztę włosów czy tylko na jakiejś długości, bo w zasadzie oprócz końcówek, reszta wydaje się taka sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe włosy mam popsikane tym sprayem i normalnie mam :)

      Usuń
  5. całkiem nieźle to wygląda :) ale osobiście bym się na to nie porwała
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam okazji korzystać z takiego wynalazku a efekt bardzo mi się podoba więc chętnie rozglądnę się za tym sprayem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci to wyszło, ja czuję się oszukana, bo mi pani w rossmanie powiedziała że nie zadziała na moich włosach a mam mega podobne jak ty :(
    https://luxwell99.blogspot.com/2018/02/reflections-about-love.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zaufaną farbę z Loreal'a i myślę, że przy niej zostanę :)
    Pozdrawiam <3
    https://cllauding.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie wstrzymuje się od jakichkolwiek produktów farbujących włosy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń