czwartek, 30 sierpnia 2018

#1 BACK TO SCHOOL ☆ STUDIUM ☆

Witam Was, moi drodzy!
Dzisiaj będzie trochę o szkole policealnej. Tak wybrałam i będę do niej uczęszczać na kierunek: technik BHP w Centrum Edukacji Dorosłych w Brodnicy (oddziały: Toruń, Bydgoszcz, Brodnica, Chełmno).



Co raz więcej ludzi po liceum lub technikum idzie do szkoły policealnej. Szybko można zdobyć praktyczny zawód.

W końcu mogę się podzielić z Wami fantastyczną wiadomością!

Od października oficjalnie zaczynam 1,5 studium na kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy. Jestem z tego niesamowicie dumna i zadowolona!

Ten i nadchodzący, przyszły rok będzie bardzo intensywny i mam nadzieje, że dobry! Dużo pracy mnie czeka, nie mogę się już doczekać! Za jakiś czas dam Wam post dotyczący moich przedmiotów na studium, także wyczekujcie. Cieszę się, że mogłam się z Wami tym podzielić.

A może ktoś z Was też się wybiera do szkoły policealnej ? Dajcie znać mi w komentarzach.

Obserwujcie, komentujcie i do kolejnego, pa pa kochani :*

20 komentarzy:

  1. Jak narazie to nie. Już się jak na tę chwilę wystarczająco po szkołach natułałam. Ale Tobie gratuluję bo ewidentnie się z tego cieszysz :) Ucz się dobrze i ich tam wszystkich pozaginaj ;) Samych celujących :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swój powrót do szkoły mam w poniedziałek :) Życzę powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę powodzenia w szkole :)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia na studiach :) Mam nadzieję, że pójdzie Ci na nich jak z płatka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już studia mam za sobą i w sumie się cieszę, choć tęsknota za świetnymi ludźmi z uczelni jest 😊 Fajny czas dla Ciebie. Życzę samych sukcesów 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki i rozwijaj się ile możesz! Ja bedac w technikum robie w weekendy dodatkowe kursy🐢

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już po studiach:) Przede mną teraz kursy uzupełniające zdobytą widzę. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że jesteś stworzona do nauki - czuć dużą dawkę motywacji! :)
    Ja od poniedziałku rozpoczynam ostatni rok w liceum - klasa maturalna, oj będzie się działo he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczęszczałam do takiej szkoły . Trzeba co najważniejsze chcieć i poszerzać swoją wiedzę poza szkołą

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i powodzenia! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas szkoły już za mną, ale zawsze warto poszerzać swoją wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń