czwartek, 31 sierpnia 2017

ZDAŁAM PRAWKO

Cześć! :)

Emocje już opadły, więc mogę się tu Wam pochwalić.

30 sierpnia mógł być dla mnie całkiem zwyczajnym dniem. To była środa, a jednocześnie miałam kolejne (już 2) podejście do egzaminu praktycznego na PRAWO JAZDY i zakończyłam egzamin z wynikiem POZYTYWNYM. Teraz opowiem Wam jak wyglądała u mnie przygoda z prawem jazdy.


Na kurs zapisałam się spontanicznie. Parę znajomych już na niego chodziło i pomyślałam: "Dlaczego nie pójść w ich ślady?". Nie znalazłam żadnych przeciwwskazań. Jakoś przetrwałam badanie lekarskie i wyrobienie nr PKK. Zapisałam się na kurs prawo jazdy w czerwcu 2017roku. Dzielnie się stawiłam w szkole jazdy.
Egzamin wewnętrzny na prawo jazdy z części teoretycznej zdałam za pierwszym razem. Od razu instruktor zapisał mnie na egzamin teoretyczny we WORDzie. Zdałam za pierwszym razem teorię państwową we WORDZie. Więc zapisałam się od razu na egzamin praktyczny, który miałam 17 sierpnia o 11:00, oblałam przed samym WORDem. Był płacz. Więc poszłam się zapisać na kolejny egzamin praktyczny i pani zapisała mnie na 30 sierpnia na 14:20 i zdałam. Szczęśliwa dzwonię do wszystkich, aby podzielić się tą radością.  Stres ogromny był na egzaminie, a szczęście nie do opisania.
Tak zdałam prawo jazdy za drugim razem! :)


22 komentarze:

  1. Super, gratuluję !!
    Pozdrawiam i obserwuję,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! To ważne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!:) Jeździj ostrożnie;)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje kochana! :)
    Teraz będziesz śmigać po drodze :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja prawko za 4 lata dopiero 😉😉 i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń