sobota, 26 sierpnia 2017

BACK TO SCHOOL - PRZYBORY SZKOLNE


Hej! :*



W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moje przybory szkolne. Niestety niedługo będziemy musieli wrócić do szarej rzeczywistości jaką jest szkoła. Tych rzeczy nie ma jakoś zbytnio dużo. Idę teraz do 4 klasy technikum, więc nie jest mi potrzebne coś takiego jak: kredki, bloki, itd. Jeśli chodzi o to gdzie robiłam zakupy do szkoły to kupowałam w kilku sklepach: Biedronka, Carrefourze. Cenowo w tych sklepach nie jest jakoś najgorzej, ale przede wszystkim rzeczy są świetne. Moje zeszyty nie są wyszukane, zazwyczaj kupowałam proste zeszyty. Z przyzwyczajenia kupuje zeszyty A5 i na prawdę polecam. Nie zajmują dużo miejsca, a dużo się w nich mieści i to co jest napisane jest przejrzyste.







A Wy już jesteście po zakupach? :)

12 komentarzy:

  1. Tak, ja też po zakupach :) Ten zeszyt z jednorożcem - prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak bardzo nie chcę wracać do szkoły, znowu ta szkolna rutyna i odliczanie byle do piątku ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah te przygotowania 😀

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już po zakupach i dla mojej córki, i dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam sobie do pracy parę długopisów, kolorowych karteczek i notesów z aliexpresu - ppimimo, żew30 na karku to uwielbiam takie gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku zrobiłam bardzo małe zakupy, lubię oglądać BTS i zazwyczaj lubiłam powroty do szkoły, ale w tym roku troszkę się stresuje bo idę do LO
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście nie masz tego dużo, ale to dobrze, z doświadczenia wiem, że jak kupuje dużo to później mi to zalega :) u mnie na blogu post o tym, jak na uczelnie wraca student, więc zapraszam serdecznie :))

    Pozdrawiam,
    paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zeszyt w psy i ten z miśkiem w słuchawkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kupiłam najważniejsze (długopisy) w stanach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już po zakupach, w tym roku też nie zaszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powolutku, powolutku czas wracać, ech... :(
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń