czwartek, 10 stycznia 2019

RĘKODZIEŁO - Z MIŁOŚCIĄ I PASJĄ DO TWORZENIA

Hejka! :)

W życiu przechodzimy przez wiele różnych momentów. Rodzimy się, uczymy, studiujemy, idziemy do pracy. Swój wolny czas poświęcamy na odpoczynek, dla rodziny, na hobby, itd.

Nagle nadchodzi czas kiedy zakochujemy się w rękodziele to jest miłość nieśmiertelna. Ostatnio często słyszę pytanie: Czy z rękodzieła da się wyżyć? Otóż mam dobrą odpowiedź na takie pytania. Nikt nigdy nie da Wam odpowiedzi. Jeśli zapytacie kogoś kto się wybił i nie może się opędzić od klientów powie Wam od razu, że oczywiście. Ktoś komu się nie powiodło popuka się w czoło i powie, że nie da się i to tylko marnowanie czasu.


Głupio jest mi za każdym razem jak ktoś mówi, że moje prace są za drogie. To ciężka praca 24 godziny na dobę. Szukam stale nowych rozwiązań, trzymanie się konkretnych ustaleń i planów.


Mimo, że czasem bywa ciężko to polecam Wam uwierzyć w siebie i w marzenia, bo one uskrzydlają i dają motywację do nauki i rozwoju. Zapraszam na moja stronkę, gdzie możecie obejrzeć moje inne pracę.
 

Do zobaczenia, Weronika ♥

4 komentarze:

  1. Kurczę takie rękodzieła są piękne! Pracochłonne i przez to powinny mieć swoja cenę ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ud się jeśli ktoś umie szukać chałupnicze oferty pracy a dużo takich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te twoje prace. Sama wiele rzeczy, chodź z pewnością nie tak artystycznych lubię tworzyć własnoręcznie, chodź tylko i wyłącznie na swój użytek czy na prezent na najbliższych. :) Wiem ile trzeba włożyć w to pracy ale i serca, więc takie prace mają i powinny mieć swoją cenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stroik na święta.. Ja też lubię takie rzeczy. Obserwuje zapraszam do siebie beauty.lilly87@blogger.com

    OdpowiedzUsuń